ballabananer

Direktlänk till inlägg 13 mars 2011

Rubrik saknas

Av sofia & tilde - 13 mars 2011 16:35

HEY I DAG HAR JAG VARIT MED MORMOR OCH LISA NI VET HUNDEN OCH NATHALIE. JAG PRATAR MED REBECKA OCH SOFIA PÅ MSN MEN JAG SKREV VAD GÖR DU? MEN HON SVARAR INTE NU. INTE BRA OLIVIA INTE BRA.NJAG VET INTE VAD AJG SKA GÖRA NU MEN JA FÅR VÄL HITTA PÅ NÅGOT ELLER VAD TROR NI..MEN SKA GÅ NU HEYDÅ.   länktar till sommar sååååå mycket..    jag hatar vinter det är kallt D:    jag vill bada i havet ååååå jag vill verkligen det jummet hav gud vad skönt eller :) jaja men ska dra nu heydå :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia & tilde - 1 juli 2011 11:44

hallå! bloggen vad har hänt? ser ni att vi har bloggoat nåt eller? hallå! någon vet vårat lösen. eller vi tro det. alltså vi hara ingen bus blogg eller har sofiat ändrat den eller? tro inte det faktiskt eller vad tro ni men kommentera järna och kolla...

Av sofia & tilde - 1 juli 2011 11:44

hallå! bloggen vad har hänt? ser ni att vi har bloggoat nåt eller? hallå! någon vet vårat lösen. eller vi tro det. alltså vi hara ingen bus blogg eller har sofiat ändrat den eller? tro inte det faktiskt eller vad tro ni men kommentera järna och kolla...

Av sofia & tilde - 19 mars 2011 20:23

jajaja tilde skrev så men åå vad kan jag lkoma på för bus då. eeeee blöt en figolit bitt blött den och gnuga den mot grannes fönster då låter det knept   ...

Av sofia & tilde - 19 mars 2011 20:23

jajaja tilde skrev så men åå vad kan jag lkoma på för bus då. eeeee blöt en figolit bitt blött den och gnuga den mot grannes fönster då låter det knept   ...

Av sofia & tilde - 19 mars 2011 19:59

hey är med wilma och så jag ska sova hos wilma i dag men jag har inte mer att skriva heydå.  ...

Presentation


hej på er alla ballabananer

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards